Vera & Alex

318
Video’s:

Over ons

Hoi, wij zijn Vera & Alex en we houden van reizen. We hebben al heel wat mooie landen bezocht. Nieuw Zeeland stond ook hoog op ons lijstje, maar dan niet voor 3 weken.... Nu krijgen we de unieke kans om ruim twee maanden met verlof te kunnen gaan. Tja, dan zijn de plannen snel gemaakt....!

Over onze reis

10 weken op reis..... YES!

Om de lange heenreis te breken, zullen we de eerste dagen in Singapore doorbrengen. Beetje sight-seeing, maar vooral relaxen en onthaasten :-). Dan door naar Nieuw Zeeland, waar we ruim 7 weken gaan rondreizen. De laatste twee en halve week zullen we doorbrengen in Australie. We zijn in Sydney tijdens de jaarwisseling (bucketlist!!). Daarna rijden we, gedeeltelijk langs de kustroute, richting Melbourne. Vanuit Melbourne vliegen we weer terug naar huis (maar daar denken we nu nog maar niet aan!).

Bezochte landen

Wij hebben 35 landen (14%) bezocht:

Aruba, Australië, België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, India, Indonesië, Israël, Italië, Kenia, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Mauritius, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Seychellen, Singapore, Spanje, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.