Off we go!

5 november 2017 - Singapore, Singapore

Na lang aftellen was het gisteren dan eindelijk zover. We zijn begonnen aan onze mooie reis!

Onderweg naar Schiphol werd duidelijk dat we al vertraging zouden hebben. Dat begon goed... Eerst maar eens langs de Starbucks, daar begint de vakantie tenslotte.

We zouden volgens planning moeten vertrekken om 22.00 uur, dat werd dus 23.15 uur. Het zou nog spannend worden of we onze overstap op Dubai wel zouden halen. Daarvoor hadden we slechts 1 uur en 50 minuten, dus het begon meteen al lekker. Ook onze geüpgraded vliegtuigstoel was defect. De afstandsbediening van het entertainment zat los en de stoel kon niet verder naar achteren gezet worden. Een fijn begin van de reis. Maar gelukkig bleven er enkele stoelen met extra beenruimte leeg, dus mochten we samen verplaatsen. Daarna verliep de reis prima.

Onze overstap van Dubai naar Singapore hebben we gelukkig net gehaald, dankzij een guide die ons begeleidde en de juiste weg wees. Top service! Pfff...

De vlucht naar Singapore verliep zonder problemen. Op het vliegveld werden we opgewacht door onze chauffeur, die ons naar ons hotel heeft gebracht. Gelukkig, we zijn er!

1. Ron:
    5 november 2017
    Alle begin is moeilijk, komt goed :)
  2. Lis:
    En dan nu genieten
  3. Wen:
    5 november 2017
    There's no way to happiness, happiness is the way! ;-) Have fun in Singapore!!!
  4. Joanna:
    5 november 2017
    Raar idee hoor.. dat jullie nu al zó ver weg zijn. Maar... nu kan het grote genieten beginnen. Heel veel reisplezier lieve buurtjes!
  5. Steph:
    5 november 2017
    Wat een gedoe in het begin, maar jullie zijn in Singapore. Het begin van jullie te gekke reis. Geniet!! Liefs
  6. Agla:
    Woooot!!!! De spits is eraf! Geniet ervan xx
  7. Marcel Rood:
    Start met hindernissen. Nu dan maar alles normaal. Have fun.😎
  8. Martijn:
    5 november 2017
    Vanaf nu geen haast meer!
  9. Paul en Gonnie:
    De kop is eraf! Lekker genieten en veel beleven! Liefs