Singapore

9 november 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Wat is Singapore mooi en schoon!

Het is 30 graden, bewolkt en erg vochtig. Het is een beetje wennen dus aan de temperatuur als je uit de airco komt en naar buiten gaat. Het is goed toeven in het zwembad.

Het reizen met de MRT gaat makkelijk. Even uitzoeken welke lijn je moet hebben en dan gaat het vanzelf.

We hebben de Gardens by the Bay bezocht. Een prachtig park met mooie planten,  palmen en uiteraard de beroemde verlichte super trees. Op de Skyway bevind je je tussen de super trees en heb je een mooi uitzicht. Ook kijk je hier uit op het bekende Marina Bay Sands Hotel, met de 3 torens die aan de bovenkant met elkaar verbonden zijn. Wat is dat een schitterend gebouw!

Ook zijn we in Cloud Forest geweest. Het gebouw is een hele grote glazen koepel. Alleen dat al is prachtig. Binnen waan je je in een regenwoud. Compleet met mega grote waterval. Je kunt hier een mooie wandeling maken.

's Avonds hebben we gekeken naar de licht- en watershow bij Marina Bay. Een spektakel met muziek, licht en water. Erg leuk!

Onze laatste ochtend in Singapore hebben we doorgebracht op de golfbaan. Het begon wat regenachtig, maar gelukkig bleef het daarna droog. 18 holes gespeeld met twee jongens uit Singapore. 's Middags aan het zwembad gelegen, voordat we werden opgehaald om door te gaan naar Nieuw Zeeland.

Inmiddels zijn we daar goed aangekomen.

1. Marcel Rood:
    9 november 2017
    Net een klein weekje weg en nu al een soort van volledige vakantie achter de rug. Kan je nagaan wat er nog aankomt. Mooie fotos overigens. Have fun😎. Xxx van ons.
  2. Lis:
    9 november 2017
    Ziet er prachtig uit een heerlijke eerste week. Veel plezier bij de volgende etappe
  3. Steph:
    9 november 2017
    Wat een gaaf verhaal al. Die vochtigheid in Singapore had ik over gehoord schijnt heel heftig te zijn. Iedere keer de airco opzoeken die eigenlijk net te koud is.
    Nu in Nieuw Zeeland, ongelofelijk gaaf! Geniet enorm. Veel liefs van ons
  4. Wen:
    9 november 2017
    Wat super om (weer) te zien! ;-) Helaas voor mij nu van deze kant haha!! Heel veel plezier in Nieuw Zeeland!
  5. Peter en Carla:
    9 november 2017
    Mooie gebouwen allemaal het is nu een klein beetje dat wij er ook bij zijn dank je wel en nog heel veel reis plezier.