Methven

14 november 2017 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

De afgelopen drie dagen hebben we in Methven doorgebracht. Een klein wintersport plaatsje met uitzicht op Mount Hutt. Op onze weg daar naartoe hebben we gegolfd op de Templeton Golf Club. "Wilt u golfen? Ja hoor, dat kan. We spelen vandaag competitie, maar u mag gewoon meespelen". Dat hebben we dus ook gedaan. Gezellig in een flight met twee Nieuw Zeelanders die dus meededen aan de competitie. Zo gaat dat hier, het is heel relaxed allemaal. In Methven verblijven we in een studio, dus we kunnen zelf ons potje koken (pasta, kip en broccoli).

Rakaia Gorge Walkway
We hebben hier onze eerste track gelopen, de Rakaia Gorge Walkway. De heuvels op en neer (pittige klimmetjes zaten er tussen), door het bos, met steeds een prachtig uitzicht over de rivier. Echt heel mooi.

Walkway
Ook hebben we het plaatselijke bioscoopje bezocht en hebben de film Geostorm gekeken. De bioscoop had 1 zaaltje met 35 stoelen. Je kon je glaasje wijn meenemen de zaal in. Een beetje terug in de tijd was het, maar heel leuk. 's Avonds gegeten bij The Dubliner (waar hebben ze die niet). Gegolfd op de Methven Golf Club. Ook hier was niemand aanwezig... Dus weer wat geld in de honesty box gedaan en lekker spelen.
Wat een mooie, goed onderhouden baan was dit. In de namiddag 6 km hardgelopen op de Methven Walkway. Een smal (mountainbike) pad tussen de bomen. Een leuke route.

Methven Golf Club

Vandaag zijn we vertrokken naar onze volgende bestemming, Lake Tekapo.

1. Eline:
    Ziet er prachtig uit!
  2. Agla:
    Wat mooi daar zeg!!!1
  3. Marcel Rood:
    14 november 2017
    Gaat nu prima daar dus. Lees het leven gaat dus daar gewoon door. Hardlopen, golfen, lekker eten en drinken en nog even tussendoor een bioscoopje pikken. Lekker hoor en wij hier, voorlopig nog, in de kou. Geniet en have fun.😎 Dikke kus van ons. (moet ik elke keer mijn e-mail adres vermelden)
  4. Wen:
    14 november 2017
    Zeg dat! Heerlijk, sporty, relax in een prachtige omgeving allemaal! En maar blijven genieten! Liefs xxx
  5. Ardo en Nicole:
    14 november 2017
    Alles van het goed leven maar dan even heel ver weg van NL
  6. Paul en Gonnie:
    14 november 2017
    Mooie foto’s komen er steeds onze kant op! En jullie maken het goed zo te lezen. Heel fijn. Lezen het met plezier. Liefs en groetjes van ons Xx
  7. Erica en Bert:
    14 november 2017
    Het ziet er geweldig uit! Geniet ervan
    Groetjes
    De katter genieten hier ook.
  8. Peter en Carla:
    Heel mooi is het Dakar,
    Genie terry nog mar van.
    Groejes uit Hoorn